Wednesday, April 10, 2013

toughest week~! :(

macam-macam ujian aku terima~
1)family --> aku buat prangai lama aku balik. perang dingin ngan mak pon tercetus. nak mintak maaf,, dalam solat je aku mintak kat Allah supaya lembutkan hati mak maafkan anak dia yg sorang ni.
2)member--> benda kecik jadi besar. mentang-mentang aku x dak twitter,, dye tweet macam-macam pasal aku. memang kuat perli awek sorang ni. SABAR je la~ hurm.. :'(
#nasib baik da biasa jumpa manusia macam ni. x sentap sangat la. makan dalam je!
3)oh SPM--> result x gempak. x dapat straight A's macam PMR dulu. A dye bengkok-bengkok pulak.. huhu..

*macam kecik je masalah ni berbanding masalah org lain. sampai makan pon x terkawal. pandang makanan macam xde perasaan. makan tanpa henti. bile nak termuntah,, baru sedar perut penuh~