Friday, August 2, 2013

BERUBAH SEBAB MANUSIA KE ALLAH?

takut,, bile tengok fenomena orang sekeliling yg banyak dah berubah. maaf,, andai tersalah persepsi dan terlalu judgemental. tapi,, saya nampak dan saya percaya ape yg saya nampak. adelah seorang sahabat da mula berhijrah selepas seseorang mendorong. *husnuzzon~ alhamdulillah.. semoga dia berubah ikhlas kerana Allah taala dan bukan sebab orang yg mendorong itu..

semoga,, aku hamba-Mu yang sentiasa mengikhlaskan hati untuk berubah ke arah kebaikan. jauhilah sifat berubah hanya kerana manusia sebab takut x kekal. semoga aku sentiasa istiqomah dalam perjuangan melawan hawa nafsu dan sentiasa menuju ke arah yg lebih baik.

aku bukan alim ulamak, jauh sekali ustazah ... aku hamba-Mu yang lemah, yg sentiasa melakukan dosa, yg masih cetek ilmu agama, yg masih berusaha istiqomah~

salam Ramadhan~